Tak jsme hezky lehce bourali, respektive jsme byli nabouráni. Drahá Fiesta to schytala na zadnici a to nebyly ještě Velikonoce. Přesněji řečeno se nehoda stala 29. března ale auto jsme do servisu mohli dát až v úterý po Velikonocích. Když jsme po čtrnácti dnech od skončení opravy pořád neměli auto k dispozici, spojili jsme se s pojišťovnou. Malé překvapení v podobě "ochotných" operátorů infolinky pojišťovny Generali bylo jen předzvěstí budoucích "peripetií". Po sdělení, že se nám likvidátorka ozve, jsme nabyli mylného dojmu nějaké akce ze strany pojišťovny. Po dalších asi pěti dnech jsme se konečně té likvidátorky dopídili. Pokrok ale nenastal. Původní likvidátorka prý dlouhodobě onemocněla a tahle to po ní převzala. To znamenalo vyplnit jí Prohlášení účastníka nehody a čekat na vyřízení.
Oproti přislíbenému termínu "nejpozději do pátku" jsme na vyřízení čekali víc než týden. V celkovém souhrnu jsme od dokončení opravy auta do dne jeho možného vyzvednutí ze servisu strávili příjemných více než 6 týdnů. Tolik k rychlému vyřízení škody u pojišťovny Generali, čili nenasytného "lva na naší straně".
Poučení pro příště: U Generali si už nepojistím ani tkaničky do bot.
Žádné komentáře:
Okomentovat